Other Clubs over the world | English version
Barchetta Club Poland
  Historia modelu   Informacje techniczne   Wersje specjalne     
        Portal | Historia modelu
  Bertone

Z powodu nie wystarczających mocy przerobowych lakierni Maggiora, wszystkie Barchetty otrzymują swoje kolory w lakierni Bertone, razem z Fiatem Punto Cabrio oraz Oplem Astra Cabrio (które są tam montowane).







Dostępne kolory:
Farba zwykła
258 Gorse Yellow (Giallo Ginestra)
Nie dostępne w Argentynie
570 Orange (Arancio)
168 Racing Red (Rosso Corsa)
Zastąpiony przez żółty (258) w Japonii, także dostępny w Limited Edition 1999
754 Bleu Bisir (Blu Elisir)
Nowy kolor od 2001 r., Włochy, Francja, jaśniejszy niż Midnight Blue
312 Stelvio Verde
Dostępny tylko w Limited Edition 1998, 500 egz.
601 Luxor Black (Nero Luxor)
Nie dost. w Argentynie i Japonii, zastąpiony przez Silk Black (803) w 2000, powrócił w połowie 2001 dla Naxos
Farba metaliczna
647 Steel grey (Grigio Steel)
Także dostępne w Limited Edition 1998, 2000 egz.
494 Sea blue (Azzurro Mare)
Nie dost. w Argentynie i Japonii, nie dost. w Europie od połowy 1999 r.
426 Midnight blue (Blu Midnight)
Nowy kolor od 2001 r., Włochy, Francja, ciemniejszy niż Midnight Blue
478 Bleu Jag (Blu Jag)
369 Garden Green (Verde Garden)
Nie dost. w Japonii, nie dost. w Europie od 2000 r.
803 Silk Black (Nero Seta)
Dost. tylko w Limited Edition 1999, zastąpiony przez Black (601) w 2000

Uwaga: W odniesieniu do standardowej karty kolorów Fiata, kolor #168 nazywa się "Rosso Speed"!
"Rosso Corsa" to kolor #140 i nie był używany od lat. (zawiera odrobinę więcej pomarańczowego.)



Grubość farby na samochodzie:



(C) Marc Kloosterman, translation: Piotr Kępka
 
Narodziny Barchetty
Fiat SCIA
Zdjęcia szpiegowskie
Ludzie związani z samochodem
Drugie życie...
Maggiora
Bertone